کد خبر: ۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
میزگرد چالش های ارتباطات در صنعت خودرو(2)

صنعت خودرو نیازمند رسانه های تخصصی

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: در دنیای مدرن، توسعه اجتماعی زمانی محقق می شود که شاهد توسعه در بخش رسانه ها و افزایش آگاهی مردم باشیم.
به گزارش خبرنگار خودروکار، حمیدرضا کاتوزیان، در میزگرد چالش های ارتباطات در صنعت خودرو و آیین رونمایی از سایت تخصصی خودروکار به ظرفیت های رسانه اشاره و بیان کرد: توسعه اجتماعی دنیای مدرن امروز وابسته به توسعه رسانه ها در راستای آگاه سازی افراد جامعه  است، به طور قطع رسانه ها نقش مهم انتقال اطلاعات و تبادل نظر را بر عهده دارند.

او به اهمیت صنعت خودرو پرداخت و گفت: صنعت خودرو در ایران با پیشینه نزدیک به 40 سال به عنوان یکی از صنایع تاثیر گذار در اقتصاد به حساب می آید که بازاری در حدود 80 میلیون نفر در داخل و بازاری قابل توجه در کشورهای همسایه دارد.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت تصریح کرد: موضوع حائز اهمیت خودرو نیاز به وجود رسانه ها و فعالیت تخصصی بر روی این موضوع دارد که خوشبختانه مجموعه جدیدی به این بخش افزوده شد و امیدوارم در آینده با همکاری مناسب با رسانه ها بتوانیم در راستای آگاه سازی افکار عمومی گام برداریم.


انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار